REKLAMAČNÝ PORIADOK
spoločnosti Ster Century Cinemas, s.r.o., Bratislava
prevádzkovateľa Multikina STER CENTURY CINEMAS Prievidza
Vypracovaný v súlade s ustanoveniami § 619 až § 627 Občianskeho zákonníka a zákona č. 250/2007 Z.z. o ochrane spotrebiteľa.
Čl. I
Všeobecné ustanovenia
Tento reklamačný poriadok upravuje postup pri uplatňovaní reklamácie na služby poskytované spoločnosťou Ster Century Cinemas, s.r.o., v súlade s predmetom jej činnosti. Je záväzný pre kiná spoločnosti Ster Century Cinemas, s.r.o. ako predávajúceho na strane jednej a kupujúceho ako zákazníka na strane druhej. Zakúpením vstupenky a tým zaplatením za službu zákazník súhlasí s reklamačným poriadkom a tiež vnútorným poriadkom a potvrdzuje, že bol s jeho obsahom oboznámený.
Na účely tohto Reklamačného poriadku sa reklamáciou rozumie uplatnenie zodpovednosti za chyby služby a vybavením reklamácie ukončenie reklamačného konania odstránením nedostatku, poskytnutím náhrady, vrátením kúpnej ceny vstupenky, vyplatením primeranej zľavy z ceny vstupenky, písomná výzvy na prevzatie plnenia alebo jej odôvodnené zamietnutie.
Čl. II
Zodpovednosť za chyby
Predávajúci zodpovedá za chyby, ktoré má poskytnutá služba.
Za chybu nemožno považovať:
- namietanú obrazovú stránku premietnutého programu, ktorá je takou na prianie autora
- namietanú zvukovú stránku premietnutého programu, ktorá je takou na prianie autora
- obsahovú stránku premietnutého programu
- subjektívny dojem zákazníka z premietnutého filmu
- obsahovú stránku prekladu filmu v pôvodnom znení (ani dabing, ani titulky), pokiaľ tieto sú v zmysle právnych noriem Slovenskej republiky
Zákazník je povinný skontrolovať si vstupenku pri jej preberaní, jej prevzatím a uhradením potvrdí jej správnosť a teda aj správnosť údajov vytlačených na nej (dátum, čas predstavenia, názov filmu, cena). Akékoľvek reklamácie nesprávnosti vstupenky následne po prevzatí vstupenky nie sú prijímané.
Prevzatím vstupenky zákazník súhlasí s vnútorným poriadkom kina, alebo multikina, ktorého pravidlá sú vyvesené v priestoroch pokladní.
Zistené zjavné chyby služby je zákazník povinný okamžite oznámiť predávajúcemu, ktorý zjedná nápravu formou náhradnej služby alebo vrátením kúpnej ceny. Ak dochádza rozhodnutím predávajúceho k okamžitému vráteniu kúpnej ceny, je zákazník povinný si túto kúpnu cenu okamžite prevziať. Ak tak neurobí, stráca nárok na jej vrátenie. Neskoršie reklamácie tohto typu nebude predávajúci akceptovať a takáto reklamácia je neoprávnená.
Predávajúci nezodpovedá za chyby ak:
Zákazník pred uskutočnením o chybe služby vedel, resp. bol na chybu výslovne a jasne upozornený, alebo ak bola pre chybu poskytnutá zľava z ceny tovaru; ak chyby služby vznikli v dôsledku živelnej katastrofy.
Čl. III
Chyby odstrániteľné
Predávajúci, alebo ním poverený pracovník rozhodne o reklamácii ihneď, v zložitých prípadoch do troch pracovných dní. Do tejto lehoty sa nezapočítava čas potrebný na odborné posúdenie chyby. Vybavenie reklamácie však nesmie trvať dlhšie ako 30 dní.
Ak ide o chybu, ktorú možno odstrániť, má zákazník právo, aby bola bezplatne včas a riadne odstránená. Predávajúci je povinný chybu bez zbytočného odkladu odstrániť.
Čl. IV
Chyby neodstrániteľné
Ak ide o chybu, ktorú nemožno odstrániť a ktorá bráni tomu, aby bola služba poskytnutá bezchybne, má zákazník právo na výmenu služby alebo má právo od zmluvy odstúpiť.
Ak ide o iné neodstrániteľné chyby, má zákazník právo na primeranú zľavu z ceny veci.
Čl. V
Vec predávaná so zľavou
Ak vec predávaná za nižšiu cenu ako použitá cena má chybu, za ktorú predávajúci zodpovedá, má zákazník namiesto na miesto práva na výmenu veci právo na primeranú zľavu.
Čl. VI
Uplatnenie práva
Práva zo zodpovednosti za chyby sa uplatňujú u predávajúceho, u ktorého bola služba zakúpená. Osobou zodpovednou za prijatie a vybavenie reklamácie je denný manager v kine STER CENTURY CINEMAS Prievidza.
Čl. VII
Povinnosti predávajúceho, zákazníka a postup pri uplatnení reklamácie
Predávajúci je povinný zákazníka riadne informovať o podmienkach a spôsobe reklamácie vrátane údajov o tom, kde možno reklamáciu uplatniť. Reklamačný poriadok musí byť na viditeľnom mieste, ktoré je dostupné spotrebiteľovi.
V kine musí byť počas prevádzkovej doby vždy prítomný zamestnanec poverený vybavovať reklamácie.
Predávajúci (kino) je povinný pri uplatnení reklamácie:
A/ vybaviť reklamáciu ihneď, ak je táto forma z prevádzkového hľadiska možná,
B/ prijať reklamáciu v písomnej forme.
V prípade bodu B/ v reklamačnom podnete uvedie zákazník uplatňujúci reklamáciu kontaktnú adresu (adresa, telefónne číslo, príp. e-mail), na ktorú bude predávajúcim vyrozumený o spôsobe vybavenia reklamácie. Predávajúci nenesie zodpovednosť za to, že sa na uvedenú kontaktnú adresu nepodarilo odoslané vyrozumenie doručiť.
Všetky právom uplatnené reklamácie budú vybavené bezodplatne.
Predávajúci je povinný o vybavení reklamácie v bode B/ vydať písomný doklad najneskôr do 30 dní od dátumu uplatnenia reklamácie.
Predávajúci je povinný viezť evidenciu o reklamáciách a predložiť ju na požiadanie orgánu dozoru na nazretie. Evidencia o reklamácii musí obsahovať údaje o dátume uplatnenia reklamácie, dátume a spôsobe vybavenia reklamácie.
Čl. X
Záverečné ustanovenia
Tento reklamačný poriadok nadobúda platnosť a účinnosť dňom 1.11.2014.
Predávajúci si vyhradzuje právo na zmeny tohto reklamačného poriadku bez predchádzajúceho upozornenia.
V Bratislave, dňa 1.11.2014
Všeobecné obchodné podmienky pri ONLINE nákupe
I. Úvodné ustanovenia a definície pojmov
1.1 Tieto obchodné podmienky pre nákup vstupeniek cez internet (ďalej len „Obchodné podmienky“) platia pri nákupe vstupeniek na filmové a iné predstavenie prevádzkované spoločnosťou STER CENTURY CINEMAS, s. r. o., Pluhová 2, 831 03 Bratislava, IČO: 47907380, zapísanou v Obchodnom registri Okresného súdu Bratislava I, oddiel: Sro, vložka číslo: 100669/B (ďalej len „Prevádzkovateľ“), a to len pri nákupe vstupeniek prostredníctvom internetovej stránkywww.stercentury.sk alebo jej podstránok zilina.stercentury.sk, kosice.stercentury.sk, prievidza.stercentury.sk a snv.stercentury.sk. Tieto Obchodné podmienky upravujú vzájomné práva a povinnosti Prevádzkovateľa a kupujúceho (ďalej len „Zákazník“).
1.2 „Vstupenka“ je vstupenka zakúpená, a zároveň vytlačená v pokladniach multikín prevádzkovaných Prevádzkovateľom (ďalej len „Kino STER CENTURY CINEMAS“).
1.3 „mailTicket“ je vstupenka zakúpená prostredníctvom internetovej stránky www.stercentury.sk a jej podstránok pre jednotlivé kiná a to: zilina.stercentury.sk, kosice.stercentury.sk, prievidza.stercentury.sk a snv.stercentury.sk s unikátnym čiarovým kódom, vytlačená Zákazníkom, alebo vstupenka vo formáte PDF s unikátnym čiarovým kódom predložená Zákazníkom uvádzačovi pred vstupom do Kina STER CENTURY CINEMAS prostredníctvom prenosného elektronického zariadenia (mobilným telefónom, tabletom a pod.). Vstupenka s unikátnym čiarovým kódom je súčasťou potvrdzujúceho e-mailu, ktorý bude doručený Zákazníkovi vždy po objednaní a úhrade vstupenky cez internetovú stránku www.stercentury.sk. Čiarovým kódom sa Zákazník preukáže pred vstupom do kinosály. Možno ho naskenovať z mobilného zariadenia alebo predložiť vo vytlačenej forme. Kód musí byť čitateľný a nepoškodený. Zákazník preberá zodpovednosť za nešírenie vstupenky, aby tak zabránil jej prípadnému zneužitiu.
1.4. Prevádzkovateľ rezervačného a nákupného systému je spoločnosť Ticketware SE, so sídlom Hlavná 23, 917 01 Trnava, IČO: 48298034, e-mailový kontakt podpora@cinemaware.eu, prehlasuje, že platobné služby pre platobné metódy, konkrétne platby pomocou platobných kariet a platby pomocou online bankového prevodu zaisťuje spoločnosť GoPay s.r.o. (ďalej len “GoPay”), sídlo Planá 67, 370 01 České Budějovice, Česká Republika, IČ: 26046768. Spoločnosť Ticketware SE zabezpečuje predaj a vyúčtovanie platieb. Spoločnosť Ticketware SE rieši reklamácie platiteľov kartou v zastúpení za svojich klientov (3.strana)
GoPay poskytuje platobné služby z obchodného aj technického hľadiska a realizuje platobné transakcie na svoj účet a svoje obchodné meno. Prípadné reklamácie a otázky o platobných transakciách môže Platiteľ smerovať priamo na GoPay prostredníctvom telefonickej linky +420 840 818 918 (po-pia 08 - 17h) alebo pomocou e-mailovej podpory na adrese gopay@gopay.cz, či písomne na adresu sídla.
Po potvrdení objednávky má Platiteľ možnosť využiť službu bankového prevodu, ktorá ho presmeruje na internetové bankovníctvo jeho banky. Platiteľ prostredníctvom internet bankingu odošle Platbu. Predávajúci expeduje vstupenky ihneď po prijatí potvrdenia o úhrade od GoPay.
Citlivé vstupné údaje, ktoré zadáva Platiteľ do systému internetového bankovníctva sú chránené platobnými bránami bánk a nedostávajú sa do prostredia tretích strán. Spracovatelia platieb vidia iba informácie o transakcií, ktoré im banka s odoslanou transakciou oznámi.
Používateľ nesmie využívať Rezervačný a nákupný systém spôsobom, ktorý by mohol znížiť jeho hodnotu a/alebo poškodiť, upraviť, znemožniť, preťažiť alebo zhoršiť funkciu časti a/alebo celku Rezervačného a nákupného systému, či infraštruktúry Poskytovateľa zahŕňajúcej akékoľvek pasívne a/alebo aktívne prvky infraštruktúry a/alebo sieťové zariadenia, či servery. Používatel nesmie zneužívať, blokovať, modifikovať alebo inak meniť akúkoľvek časť Rezervačného a nákupného systému, alebo sa len pokúsiť narušiť stabilitu, chod alebo dáta Rezervačného a nákupného systému. Prevádzkovateľ nenesie zodpovednosť za prípadné neoprávnené zásahy tretích osôb, v dôsledku čoho tieto osoby neoprávnene získajú prístup k osobným údajom používateľa a/alebo k jeho používateľskému účtu a/alebo k príslušnej databáze poskytovateľa tieto údaje použijú, využijú, zneužijú alebo sprístupnia tieto údaje tretím osobám. Akékoľvek vyššie uvedené činnosti môžu byť trestné.
1.5 „Orgán dohľadu“ je Slovenská obchodná inšpekcia so sídlom Prievozská 32, 827 99 Bratislava 27, Slovenská republika (www.soi.sk).
1.6 Zákazník súhlasí s týmito Obchodnými podmienkami, ktoré sú pre obe strany záväzné. V prípade potreby môže Zákazník kontaktovať Prevádzkovateľa prostredníctvom e- mailu stercentury@stercentury.sk
II. Spôsob zakúpenia vstupenky
2.1 Zákazník si môže zakúpiť elektronicku vstupenku (dalej len mailTicket) na konkrétne predstavenie prostredníctvom našej internetovej stránkywww.stercentury.sk po výbere mesta, filmu a času s presmerovaním na internetovú stránku system.cinemaware.eu a zaplatiť za mailTicket cenu vstupenky, podľa vytvorenej objednávky prostredníctvom služby GoPay.
2.2 mailTicket je možné zakúpiť najneskôr 30 minút pred začiatkom požadovaného predstavenia uvedeného v programe kina. Neskôr si Zákazník môže kúpiť v pokladni kina iba Vstupenky na neobsadené miesta.
2.3 Po výbere a označení konkrétneho predstavenia Zákazník označí počet dospelých a počet zľavnených mailTicketov, zvolí miesto a druh (obyčajný, Deti, študenti, seniori, ZŤP) a sedadlo vstupenky, Zákazník pokračuje ku kroku zaplatiť online. Zákazníkovi sa zároveň zobrazí celková kúpna cena mailTicket, ktorú je po potvrdení Objednávky v kroku „ZAPLATIŤ ONLINE” (s povinnosťou platby) povinný uhradiť. Uvedená kúpna cena je aktuálnou cenou pre objednané mailTicket a je cenou konečnou, t.j. vrátane DPH a prípadných poskytnutých zliav. Zákazník vyjadrí súhlas s obchodnými podmienkami.
2.4 Po potvrdení objednávky mailTicket v kroku „ZAPLATIŤ ONLINE“ je Zákazník presmerovaný do zabezpečenej platobnej brány GoPay, prostredníctvom ktorej vykoná úhradu. Úhradu je potrebné vykonať v časovom limite do 15 minút, ktorý sa odpočítava od okamihu začatia procesu platby presmerovaním na platobnú bránu. Po vypršaní časového limitu 15 minút nebude začatá objednávka dokončená.
2.5 Po uskutočnení úspešnej platby prostredníctvom zabezpečenej platobnej brány GoPay v časovom limite 15 minút bude Zákazník opäť presmerovaný na internetovú stránku system.cinemaware.eu pre vygenerovanie a zobrazenie mailTicket. Objednávka bude úspešne dokončená len v prípade, ak Zákazník vyčká na presmerovanie na internetové stránky system.cinemaware.eu a zobrazí sa mui jeho mailTicket na obrazovke. Následne mu bude doručený mailTicket na správne zadaný a funkčný email. V prípade, ak Zákazník nevyčká na presmerovanie a nezadal správny a funkčný email pre doručenie mailTicket, Prevádzkovateľ nenesie zodpovednosť za nedokončenie objednávky a Zákazník si musí uplatniť reklamáciu realizovanej úhrady v banke.
2.6 Po realizovaní úhrady kúpnej ceny mailTicket a úspešnom dokončení objednávky bude Zákazníkovi odoslaný potvrdzujúci e-mail na ním zadanú platnú a funkčnú e- mailovú adresu, ktorý obsahuje unikátny čiarový kód a variabilný symbol a platný mailTicket vo formáte PDF oprávňujúci na vstup do sály (slúži ako vstupenka). Pre daňové účely, slúži mailTicket ako daňový doklad.
2.7 Platba je zrealizovaná iba vtedy, ak Zákazník dostane od Prevádzkovateľa potvrdenie o zaplatení podľa predchádzajúceho bodu správou na e - mailovú adresu zadanú v objednávke.
2.8 Unikátny čiarový kód v mailTicket je platný iba raz, tzn. že pri akomkoľvek ďalšom predložení čiarového kódu sa na takto predložený mailTicket nebude prihliadať a na jeho základe nebude povolený vstup do kinosály, a to bez ohľadu na to, kto vyššie uvedený mailTicket predloží.
2.9 Zákazník je povinný, pokiaľ si uplatňuje nárok na poskytnutie zľavneného vstupného, preukázať oprávnenosť nároku na zľavnený mailTicket pred vstupom do kinosály predložením platného dokladu, ktorá oprávňuje držiteľa k zľave. Kumulácia jednotlivých zliav nie je možná. V prípade, že Zákazník nepreukáže nárok na zľavnený mailTicket, bude mailTicket považovaný za neplatný, nepovolí sa vstup do kinosály a nevznikne nárok na vrátenie zaplatenej ceny mailTicket. Prevádzkovateľ poskytuje možnosť doplatenia rozdielu v cene so zľavnenej vstupenky na cenu za dospelého, čo môže urobiť zákazník v pokladni kina. Zľavneným vstupným sa na účely týchto Obchodných podmienok považuje iba vstupné podľa platného cenníka.
2.11 Jednou transakciou možno zakúpiť max. 10 ks mailTicketov.
III. Odstúpenie od zmluvy a výmena elektronických vstupeniek
3.1 Predaj mailTicketov na filmové a iné predstavenie sa považuje za zmluvu súvisiacu s poskytovaním služieb súvisiacich s činnosťami v rámci voľného času, podľa ktorej sa Prevádzkovateľ zaväzuje poskytnúť tieto služby v dohodnutom čase alebo v dohodnutej lehote a z toho dôvodu Zákazník nemôže, v zmysle § 7 ods. 6 písm. k) zák. č. 102/2014 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, odstúpiť od zmluvy. Bez ohľadu na vyššie uvedené, môže Zákazník požiadať Prevádzkovateľa o výmenu zakúpenej E-vstupenky po splnení podmienok uvedených nižšie.
3.2 O výmenu mailTicketu je možné požiadať e-mailom na stercentury@stercentury.sk v čase otváracej doby kina, ktorá je určená podľa programu (vždy najneskôr 30 min pred začiatkom predstavenia, na ktoré sa mailTicket vzťahuje), alebo osobne v kancelárii manažéra kina počas otváracej doby Kina STER CENTURY CINEMAS (najneskôr 30min pred začiatkom predstavenia, na ktoré sa mailTicket vzťahuje). Žiadosť o výmenu mailTicket bude posúdená zodpovedným pracovníkom Prevádzkovateľa s ohľadom na platný reklamačný poriadok Prevádzkovateľa https://zilina.stercentury.sk/klient-3/kino-17/stranka-4211. Zákazník berie na vedomie, že Prevádzkovateľ nie je povinný vyhovieť jeho žiadosti o výmenu mailTicketu a každá žiadosť bude posudzovaná individuálne.
3.3 Výmenu mailTicket je možné uplatniť iba na transakciu ako celok, tzn. na všetky mailTicket zakúpené prostredníctvom jednej transakcie.
3.4 Ak Zákazník uplatní žiadosť o výmenu príslušnej mailTicket po uplynutí vyššie uvedených lehôt, bude takáto žiadosť o výmenu mailTicket odmietnutá z dôvodu jej neskorého uplatnenia.
3.5 V žiadosti o výmenu mailTicket je potrebné uviesť meno, priezvisko, telefonický kontakt, potvrdenie o platbe, číslo mailTicketov.
IV. Reklamácie
4.1 Prevádzkovateľ zodpovedá za vady poskytovanej služby, prípadne predávaného tovaru podľa ustanovení príslušných právnych predpisov, najmä ustanovenia § 420 a nasl. zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov.
4.2 Reklamovať poskytnutú službu, t.j. predstavenie, na ktoré bol mailTicket zakúpený, je možné za podmienok stanovených reklamačným poriadkom Prevádzkovateľa, ktorý sa nachádza na internetovej stránkehttps://zilina.stercentury.sk/klient-3/kino-17/stranka-4211 a v priestoroch Kín STER CENTURY CINEMAS.
V. Osobné údaje a ich ochrana
5.1 Prevádzkovateľ zabezpečuje ochranu osobných údajov kupujúceho v súlade so zákonom č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
5.2 Informácie o spracúvaní osobných údajov sú uvedené na webovej stránke Prevádzkovateľa v sekcii Ochrana osobných údajovhttps://zilina.stercentury.sk/klient-3/kino-17/stranka-13515. Zákazník berie na vedomie, že je povinný Prevádzkovateľovi poskytnúť osobné údaje v správnej a pravdivej forme a je tiež povinný informovať Prevádzkovateľa o každej zmene svojich osobných údajov. Zákazník potvrdzuje, že osobné údaje, ktoré poskytol, sú správne. Zákazník pri odoslaní objednávky potvrdí, že v súlade so zákonom mu bolo poskytnuté poučenie týkajúce sa ochrany osobných údajov, a to aktivovaním príslušnej funkcie na webovej stránke Prevádzkovateľa.
VI. Alternatívne riešenie sporov
6.1 Pokiaľ Zákazník nie je spokojný so spôsobom, ktorým Prevádzkovateľ vybavil jeho reklamáciu alebo sa domnieva, že Prevádzkovateľ porušil jeho práva, má možnosť obrátiť sa na Prevádzkovateľa so žiadosťou o nápravu (prostredníctvom emailu na stercentury@stercentury.sk). Ak Prevádzkovateľ na žiadosť o nápravu odpovie zamietavo, alebo na ňu neodpovie do 30 dní odo dňa jej odoslania, Zákazník má právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia svojho sporu podľa ustanovenia § 11 a nasl. zákona č. 391/2015 Z.z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. Príslušným subjektom na alternatívne riešenie spotrebiteľských sporov s Prevádzkovateľom je Orgán dohľadu - Slovenská obchodná inšpekcia, so sídlom: Prievozská 32, 827 99 Bratislava, IČO: 17 331 927, ktorú je možné za uvedeným účelom kontaktovať na adrese Slovenská obchodná inšpekcia, Ústredný inšpektorát, Odbor medzinárodných vzťahov a alternatívneho riešenia sporov, Prievozská 32, 827 99 Bratislava 27, internetová adresa:www.soi.sk, alebo iná príslušná oprávnená právnická osoba zapísaná v zozname subjektov alternatívneho riešenia sporov vedenom Ministerstvom hospodárstva Slovenskej republiky (zoznam je dostupný na stránke www.economy.gov.sk).
6.2 Zákazník má právo voľby, na ktorý z uvedených subjektov alternatívneho riešenia spotrebiteľských sporov sa obráti. Zákazník môže na podanie návrhu na alternatívne riešenie svojho sporu využiť platformu pre riešenie sporov on-line, ktorá je dostupná na webovej stránkeec.europa.eu/consumers/odr/.
VII. Záverečné ustanovenia
7.1 Tieto Obchodné podmienky platia pre Zákazníka v rozsahu a znení uvedenom na internetových stránkach Prevádzkovateľa v deň zakúpenia elektronickej vstupenky mailTicket Zákazníkom.
7.2 Aktivovaním príslušnej funkcie pred zakúpením mailTicket kupujúci potvrdí, že sa s týmito Obchodnými podmienkami oboznámil, v plnom rozsahu porozumel ich obsahu, súhlasí s nimi a je nimi viazaný. Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo v zákonnom rozsahu meniť tieto Obchodné podmienky pre nákup mailTicket cez internet, prípadne ich časť.
7.3 Akékoľvek zmeny týchto Obchodných podmienok nadobúdajú účinnosť dňom uvedeným v aktualizovanom znení.
7.4 Na vzťahy výslovne neupravené týmito všeobecnými obchodnými podmienkami sa aplikujú príslušné ustanovenia Občianskeho zákonníka, Obchodného zákonníka, zákona č. 22/2004 Z.z. o elektronickom obchode a zákona č. 102/2014 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
Prevádzkovateľ rezervačného a nákupného systému je spoločnosť Ticketware SE, so sídlom Hlavná 23, 917 01 Trnava, IČO: 48298034, e-mailový kontakt podpora@cinemaware.eu, prehlasuje, že platobné služby pre platobné metódy, konkrétne platby pomocou platobných kariet a platby pomocou online bankového prevodu zaisťuje spoločnosť GoPay s.r.o. (ďalej len “GoPay”), sídlo Planá 67, 370 01 České Budějovice, Česká Republika, IČ: 26046768. Obchodníkom/príjemcom platieb pre GoPay je spoločnosť NewVision Money s.r.o., so sídlom Lidická 700/19, Veveří, 602 00 Brno, IČO: 08693242, Česká republika, e-mail: podpora@cinemaware.eu, tel.: +421 948 842538, ktorá zabezpečuje príjem, vyúčtovanie a zasielanie platieb. Spoločnosť Ticketware SE rieši reklamácie platiteľov kartou v zastúpení za svojich klientov (3.strana).
GoPay poskytuje platobné služby z obchodného aj technického hľadiska a realizuje platobné transakcie na svoj účet a svoje obchodné meno. Prípadné reklamácie a otázky o platobných transakciách môže Platiteľ smerovať priamo na GoPay prostredníctvom telefonickej linky +420 840 818 918 (po-pia 08 - 17h) alebo pomocou e-mailovej podpory na adrese gopay@gopay.cz, či písomne na adresu sídla.
Po potvrdení objednávky má Platiteľ možnosť využiť službu bankového prevodu, ktorá ho presmeruje na internetové bankovníctvo jeho banky. Platiteľ prostredníctvom internet bankingu odošle Platbu. Predávajúci expeduje vstupenky ihneď po prijatí potvrdenia o úhrade od GoPay.
Citlivé vstupné údaje, ktoré zadáva Platiteľ do systému internetového bankovníctva sú chránené platobnými bránami bánk a nedostávajú sa do prostredia tretích strán. Spracovatelia platieb vidia iba informácie o transakcií, ktoré im banka s odoslanou transakciou oznámi.
Kliknutím na tlačidlo: “Pokračovať” potvrdzuje Platiteľ súhlas so Všeobecnými obchodnými podmienkami prevádzky. Pokračovaním v platbe dáva taktiež prevádzkovateľovi systému súhlas so spracovaním zadaných kontaktných údajov, a to až do doby písomného vyjadrenia nesúhlasu s týmto spracovaním. Kontaktné údaje, ktoré Platiteľ uvedie pri objednaní, slúžia výhradne pre potreby prevádzkovateľa systému a nebudú poskytnuté iným subjektom s výnimkou spracovávateľov platieb a prevádzky, v ktorej si platiteľ kupuje vybranú službu alebo produkt..
Používateľ nesmie využívať Rezervačný a nákupný systém spôsobom, ktorý by mohol znížiť jeho hodnotu a/alebo poškodiť, upraviť, znemožniť, preťažiť alebo zhoršiť funkciu časti a/alebo celku Rezervačného a nákupného systému, či infraštruktúry Poskytovateľa zahŕňajúcej akékoľvek pasívne a/alebo aktívne prvky infraštruktúry a/alebo sieťové zariadenia, či servery. Používatel nesmie zneužívať, blokovať, modifikovať alebo inak meniť akúkoľvek časť Rezervačného a nákupného systému, alebo sa len pokúsiť narušiť stabilitu, chod alebo dáta Rezervačného a nákupného systému. Prevádzkovateľ nenesie zodpovednosť za prípadné neoprávnené zásahy tretích osôb, v dôsledku čoho tieto osoby neoprávnene získajú prístup k osobným údajom používateľa a/alebo k jeho používateľskému účtu a/alebo k príslušnej databáze poskytovateľa tieto údaje použijú, využijú, zneužijú alebo sprístupnia tieto údaje tretím osobám. Akékoľvek vyššie uvedené činnosti môžu byť trestné.
Skontrolujte si prosím zadanú e-mailovú adresu. Na zadaný e-mail môžu byť zaslané objednané a uhradené vstupenky alebo e-mailová správa potrebná k vyzdvihnutiu vstupeniek v pokladni prevádzky. Na nesprávne zadaný e-mail nie je možné uplatňovať si reklamáciu.